1394-01-20 09:46
1164
0
13021
محمدنژاد خبر داد:

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در گلستان

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ نقی محمدنژاد اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، حوزه هنری استان گلستان از 20 تا 26 فروردین ماه برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.

وی افزود: برگزاری نشست مطبوعاتی، برپایی نمایشگاه آثار تجسمی، برگزاری عصر شعر و خاطره، اکران فیلم های مستند و داستانی، برگزاری کارگاه تخصصی نمایش، برپایی کارگاه تجسمی در تپه نورالشهدا و گلزار شهدای گمنام، دیدار هنرمندان و پرنسل حوزه هنری با نماینده ولی فقیه و استاندارگلستان و غیره از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این ایام در استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان  گلستان تصریح کرد: روز هنر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است که نسل جوان با اندیشه‌ها و دیدگاه‌های سید شهیدان اهل قلم، مرتضی آوینی بیش از پیش آشنا شوند.

محمدنژاد افزود: هنر انقلاب، ایثار و شهادت، هنر ولایت و رهبری، هنر انقلاب و سید شهیدان اهل قلم، هنر انقلاب، سینما و تئاتر، هنر انقلاب و ادبیات، هنر انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی، هنر انقلاب و ادبیات پایداری از عناوین روزهای هفته هنر انقلاب است.

وی به برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: نخستین روز اجرای این برنامه‌ها با عنوان "هنر انقلاب، ایثار و شهادت" نام‌گذاری شده است.

رئیس حوزه هنری استان  گلستان با گرامیداشت سالروز شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسلام برای سعادت بشر و افزایش امید سفارشات و توصیه‌های گوناگونی کرده که ما در قالب هنر می‌توانیم با جذابیت آن‌ را در جامعه ارائه دهیم.

محمدنژاد، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در قالب هنر تهاجم خود را آغاز کرده‌اند افزود: دشمنان در قالب فضاهای مجازی و هنرهای گوناگون تاخت وتاز خود را آغاز کرده‌اند که هنرمندان جامعه باید برای مقابله با این تهاجم و معرفی ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی تلاش بیشتری کنند./تسنیم

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.